A legfontosabb dolog utazás közben is, a folyadék pótlás


Nem lehet az ivást fél vállról venni! Ez az emberi szervezet számára az egyik legalapvetőbb szükséglet, aminek a hiányakor fellépő tünetek első stádiumába tartozik a teljesítmény romlása. Ez főleg azoknak fontos, akik dolgoznak vagy sportolnak – a vízpótlás elengedhetetlen. Nyáron egyébként is izzadunk, és az így elvesztett folyadék pótlásával nem szabad szerénykedni, hiszen ebben az esetben a saját egészségünkkel játszunk.
vizivas 01


Akkor is elengedhetetlen az ivás, ha éppen külföldön vagy belföldön vagyunk (a lényeg az, hogy nem otthon), hiszen a szervezetünk érdekében itt is pótolnunk kell a folyadékot, viszont ezt a hely ismeretének hiányában jóval nehezebb kivitelezni. Ezért mindenkinek azt ajánljuk, hogy az út előtt pakoljon magának kellő mennyiségű folyadékot!

Ez lehet több is, mint amire az adott pillanatban szükségünk van, hiszen a fölösleg később is jól jöhet és jobb biztosra menni. A kellő mennyiségű napi folyadék átlagosan úgy 2-2,5 liter folyadék között mozog, megerőltetőbb tevékenység végzése közben pedig a szükséglet elérheti a 3-4 litert is. A fiatalokra és az idősebbekre mindenképpen oda kell figyelnünk, mivel ők kevésbé érzik a szomjúságot, ezért pedig kötelességünk segíteni nekik a kiszáradás elkerülésében.
 Utazási Tipp  
    Mert utazni jó!

Ahogy folyamatosan öregszünk, a szervezetünk úgy tartalmaz folyamatosan kevesebb vizet, és ezt mi sem mutatja jobban, minthogy egy csecsemő teste 80%-nyi vizet tartalmaz, egy felnőtté 65-70%-ot egy idős emberé pedig már csak 50%-ot. A kiszáradás tünetei közé tartozik a fejfájás, az izomgörcsök, a fizikai és szellemi teljesítőképesség csökkenése, a fogyókúrák hatékonytalansága (ez mondjuk alkat függő).

 

visszahívas kerese
© 2019 - Cartour Magazin - Minden jog fenntartva
Eng. szám: U-001831
weboldal készítés
magic page logo partner
Oldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. Bővebben